ONSDAG , 10 DAGAR FÖR MYCKET

Jääävla snöööö.
faaan, det blir säkert ingen tävling för detta jävla ovädret !
Har ju längtat så. Som det ser ut nu blir det inget.
Jävla mög .
men vi har inte övat så mycket och gruppdicon kan vi inte tävla med112904-135
varit för lite träning för det också.
Idag har jag vatt hos tandläkaren, fick reda på att ja fick ta av skitet tills
studenten ! jadååå. vill ju inte ha plåtkäft på balen.
Sen va jag & träna på Friskis med Maria sen körskolan.
Och nu e jag hemma. Nydushad och mätt. Igår va jag och fika på Mezo med
Nine, Louise, Carro & Aleksandra.

Fredde ska jobba hela lovet :( saknar han redan . såå mycket! ♥
Den 9:e é de Tempel & snart är det Dance 4 me på Stadsteatern 19.00
den 6:e mars.

Ush ja vad tiden går. den bara kuuutar iväg. Och sommaren e snart här fast att det är tokmycket snö ute.kära nån jag har ju inte umgåtts med Anna nånting
på lovet. TOKIGT!
Okej, va gör jag om 10 år. Förhoppningsvis är jag dansare & har något annat fast jobb,
körkort I hope. Man & barn så é jag väl lyckligt gift och så.
Sitter säkert och skrattar åt detta inlägget om 10 år. Om man ens har dator då , vem vet man kanske har något annat elektroniskt. Skulle jag nånsin åka till månen ?
Nej , asså fattra mig inet på austronauter, helt sjuka. ut i de vilda och okända. INte ens om ja fick en miljon. ne, nu mumlar jag för det mesta. ska kolla på de nya programmet om 0 minuter, shiit !!
sen Top model 21.00.  Ska kila in till rummet nu och krypa ner under täcket.

Enjoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback