Lördag med Aleksandra


Jahupp idag blir de partajj med gina tricot brudarna. blir säkert bra. Aleksandras kontakter.
Kände mig krasslig innan idag men nu e de bättre. Tycker synd om Maria som är sjuk :(
Hela nästa vecka vi längtat efter ju.
Va på Väla med Aleks idag . köpte smycke på glitter för 150:- som egentligen skulle ha blivit 750:- utan REA. hahha sicket
KAAAAAP!
Fick en glass gratis för mitt kort inte funka ! Ikväll ska jag ha min skjorta som ja köpte i Thailand och inte använt än.
Ska till Arom och kolla modevisning. Hejja Linns projektarbete.
Saknar min Fredde.

Igår va jag i Rydebäck med Natalie hos Sangan. Fredde va ju där såklart ♥
Hittade nya technolåtar på hans data som ja bara måste ladda ner nu.
Och om de é olagligt ! Nej nus ka ja damsuga upp mina dammtussar på mitt rum.

Bara 2 veckor kvar till sportlov

saknar dig Anna


112904-105

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback