ingen fantasi


Okej, går dagen kunde inte bli bättre.
varför är man alltid stressad fast att man inte är de egentligen? skulle ta 7:an in till stan igår
den gick 27. Pratade och fotade lite utan att ha nån som helst koll på tiden.
Men när jag slängde blicken på mobilen insåg jag att klockan var 25.
Fick kuuuuuta. Jaja men vi
hann med bussen.Sen gick vi till Micks boende område.
Lämnade Aleks väska, och ringde tjejen på Gina. Svarade först inte. Paniiik.
Men sen kom vi upp på festen. riiktigt roligt. Mycket bättre än våra fjoll fester. Efter att vi fått lite av varje.
Haha köket och shot Aleks. Haha de va riktigt kul och alla va as trevliga.

Biljetten varade bara från 11-12 så va tvungen till att dra alldeles för tidigt från festen.
Kollade modevisningen på Arom. Jätte bra jobbat. Men böst va lätt linn med sin show ass¨å.
Fick en ros av min nätkusin, dansade med Natta, Louise, Sara och Aleks & Aleks bjöd på cider.
Du e underbar gumman. Du & Anna är lätt mina bästa partypinglor.

Kvällen va helt perfekt. Och avslutades med att Fredde mötte mig halvvägs. Älskar när jag ser dig älslking. Blir helt lycklig av dig. Du är bäst! Älskar dig

Tack för en kanon kväll Aleks ♥

Kommentarer
Postat av: nina

Oh vad roligt ni verkade ha :) längtar tills jag kan vara med er och ha minst lika kul .. wie , älskar dig och saknar dig terese


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback