hi oh hoy

sikken dag, helt slö. Och så jäävla pissed sur på den jävla musikalen. Orkar inte mer
Och orkar inte tjatet. bla bla blaaaa !!
Skulle dansat fridans idag men e lite sjuk så vågar inte ifall ja skulle bli sjukare till barncancergalan och Workshopen. Ah nej de får ja inte bli. Blev precis frågad om ja ville hänga med till Cardinal 18 till helgen?
Whaaaat, Cardinal 18 lixom. Finns inte. men jodå. Kanske blir de då då. Och film me nina, Louise och Maria på lördan.
- Sluta nu Terese din ekonimi du vet.
- ja men va faan ja älskar ute livet!
man lever bara en gång så vadå ! + att det är inte Cardinal 18 varje dag.
Kommer de komma folk, kanske bara jag & Aleks som e hyber :P hahaha .
Ska beställa kläder imorgon. Och mina smycken har kommit. Kan ha nytt på Fredag .
Menat att jag ska gå.
Men är inte smyckena fina så vill gud inte att jag ska ut ! E inte religiös endå. Troende gör en bara korkad!

Så coolt ska dans i hög klackat till X tina - Candyman . Hoppas de funkar bara och så.
Vore inte så trevligt att bryta klacken på scenen. Får öva framför spegeln.
Mååååste bröja jobba. Mitt liv e helt pankt. Får börja råna banker eller något.

Sååå nu ska ja klippa av mina naglar. riktigt hemska. och har bara vissa kvar.
Äntligen kan jag måla dem i alla färger :D
åh fuck tandställning, sår i hela munnen, Skaffa de ALDRIG! lova ?

Jag älskar dig Maria, riktigt tomt utan dig i skolan ida. Kom imorgon. lär inte överleva skoldagen annars

112904-106


Lindsay Lohan för hon e sååååååå snygg

Kommentarer
Postat av: Nattani

Men du ska ha tandställning. Det var ju inte så fult, å ganska charmigt :P som han hade sagt ! haha

2007-02-05 @ 20:03:13
Postat av: Nattani

Men du ska ha tandställning. Det var ju inte så fult, å ganska charmigt :P som han hade sagt ! haha

2007-02-05 @ 20:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback