Gomorrr´n

Jadåå, nu har jag sommarjobb, vilken klump som släppt! Idag ska jag till Tivoli med Aleksandra, Anna, Nina & kanske Louise. Skoj skoj. Vet bara inte var och vad vi ska göra innan Tivoli. Jag ska iallafall gå i stan med miir idag. Kan inte shoppa. Fast nästa Onsdag kommer ju studiebidraget. Men vill ja till Tivoli och så , så kan inget handlas. Tack Maria för filmtipset. Hard Candy, skiit bra ! synn att det inte händer lite oftare i verkligheten bara, att dem torteras asså! Shiiiit så många det är som har blogg nu . Alla typ. haha, men de va typ Anna somva först av Helsingborgarna tror ja. Men men vi alla härmar.  Okej nu är det bestämt, det blir ingen Eskiltuna. Fan va tråkit. Hade kunnat gå upp om det va så. Om de inte hade snöat. Eller nej det hade jag nog inte. Alla ni som ska upp snälla dansa för mig & Maria också. Skulle ju vilja a min sista prick i Star och vår sista guldprick i Paren, Men vädret lät oss inte. Piss Sverige snö helvete. Haha, jag & Louise ska bli jobbekamrater. Jaddååå! Tasty House skjorta och keps. Som ja längtat efter att få jobba. Nästa helg igen e de Regionstävling i Kalmar. Då ska guldpricken sättas. Mamma, jag, Carina & Maria åker upp på Lördag morgon. Så blir det tävling tills mörkret faller in över lilla Kalmar. Längtar så mycket till sommar. Sthlm, vädret, glass, lite kläder, havet & allt. Kan inte bli bättre. Snälla balettakademin i Sthlm jag måste få komma in och flytta dit och bara få koncentrera mig på dansen. Det bästa skulle ju va om både jag & Anna kom in, men det är typ en chans av 1 på 100. Jaja Keep dreaming. Dem säger ju att drömmar går i uppfullelse.


Kommentarer
Postat av: jennyp

så du skulle tävlat i eskilstuna :O ?!
jag var där .

2007-02-25 @ 12:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback