Dance like nobody is watching

Nu har jag bestämt mig ska söka in till Balettakademin i Köpenhamn, göteborg, Stockholm & umeå till både 1 åriga linjen och 3 åriga. Annars koreograflingen på dansarutbildningen i stockholm.
Sen ska jag ta RSD utbildning. Om inte skulle jag nog vilja läsa utomlands.
Eller kanske jag får läsa i Kalmar. Nu har jag ju en massa alternativ. Nån av dem måste väl slå in.

Sitter i skolan nu, ska till Campus imorgon med skolan. Känns riktigt bra. Ta lite blanketter.
Nu sitter carro & Maria och skriverut sina inbrjudningar till deras tjejemidda nästa helg.
Rånar skolan på färgpatroner. Snyltare är vad dem är.
Det har aldirg funkat att skriva ut de. Men verkar funka nu.
Idag hämtar mum mig efter skolan så ska vi ner till Sysöder och hämta lite visitkort till sömerskor. I denna veckan måste vi lämna in balklänningen.
H&M kläderna ska komma denna veckan också. alldeles för lång väntetid.
Shit va ajg har blivit Blogg beroende. längatr tills helgen. Kommer säkert att bli min bösta nånsin.

Jag ska fan dansa igenom hela mitt liv. Ska aldrig ge upp förens jag nåt mitt mål.
Älskar dansen det finns inget som gör mig lyckligare.
Tack för att mina ben får dansa för mig.


Terese ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback