bowling

112904-132
Så roligt det var i måndes fast att Maria hoppa över sovandet och Sabbe hela grejen men vi hade lika kul för det. Möttes 14.30 i stan, gick upp till IH, där de va drop in! Fanns bana till oss. Yeye !
Natt bowling också.
Aleksandra vann överlägset, carro va näst bäst, Maria va kass, men jag va sämst!
Sen åkte vi till Väla. Maria shoppade loss för sina födelsedagspengar och vi käkade kycklingsallad & tonfisksallad.
Mm godare värre. sen hoppa maria av vid sig och jag, Aleks & Carro åkt e vidare inom Bogge och vidare till Bårslöv. Kollade på två as dåliga filmer. en fransk och nån lebbfilm. Öhe. !! Sen hoppade vi i aleks 1 å 20 säng. 3 personer ja om jag missade säga det. riktigt trångt och obehagligt.
Och vi hittade en judestjärna på aleks spegel som bara kom med på foton. riktigt läskigt.

Aleks toahandtag är trasigt och flyger av . skulle på toa så tar tag i handtaget och de flyger av och hela jag flyger med.
- haha shit va rädd jag blev, Aleks ditt toahandtag e nog trasigt! (carro står 2 cm ifrån och ser de hela)
- ja vet, det är sönder
2 sekunder senare
carro drar i hantaget de flyger av och hon blir skit rädd.
- shit hantaget flög av , de e nog trasigt ( daaaahh!)





Sen vaknade vi mätta och utvilade efter att fått en massa telefoner flygandes mot mig.
Meh, ja överlevde. Tisdag tar bussen in till stan 2, hem till Fredde pussar på han & kollar dream girls, helt okej film asså. slutar med att han dampar får sina utbrott kastar igen dörren och beter sig som en bebis.
Inget oväntat, de e ju sånna dem é. Stora bebisar! men livet leker vidare för det.
Kom hem handlade på Rimi, och nu sitter ja här. nördar vid bloggen, och försöker hitta lekamrater
och längtar tills helgen. Har fått jobbintervju på tors till Tasy House! Halle luliaaa moment

Enjoy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback