Ausås, byn som Gud glömde

Åh va mycket jag vill flytta hemifråm, ha sitt eget. Betsämma själv.
Vad man vill äta, göra. Orkar inte med pappa, stressbomben. Hans nerver är utanför kroppen coh säger varje dag STÄDA RUMMET. och inte i en normal ton inte. Huset hos mamma ska vi ju inte ens snacka om !

Vi har orenat, gult vatten. dåligt tryck i dushen, 6 ungar,
gega i hela trädgården, 1 km till närmaste bussoplats, inga egna rum & en "häst" inomhus
Låter skojigt va, ni alla måste va jäääääte avundsjuka.
Ausås, byn som gud glömde. Därför det ser ut som det gör. Herregud säger ja bara.
hoppas hoppas hoppas jag kommer in på Balletakademin så ja kan flytta till eget i Sthlm.
Vill det mer än något annat. Att får dansa för dem bästa proffsen i hela sverige. Bli undervisad av lärarna där lixom, silken grej. skulle kunna ge upp allt bara för att komma in.
Då skulle allt bli perfekt och min dröm skulle gå i uppfyllelse, vill inget annat än att komma in. Måste, måste, måste,

Tirren

Kommentarer
Postat av: Anonym

hmm, låter nästan som hemma hos min far. helt off , inget är som det borde xD hoppas du kmr in på balletakademin (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback