onsdag

ännu en solig dag , fast det är något speciellt med denna dagen. Känns som om jag är fri eller något. måste bara vara som jga är ledig. Så idag blir det stranden. Slipper stå inne på Tasty och se glad ut att jga slipper vara ute i varmen och bli kräfta, för vi vill ju inte ha värme och solbränna. nej då. var bara därför jag var tvungen att sola solarium igår innan jag återvände till mezo med marina och aleks. Men i dag blir det real sunny synny.
Längtar tills jag ligger där och kravlar i vattnet. Min första gång på stranden denna sommaren. Helt otroligt. och jag har inte ätit jordgubbar en endaste gång iheller på denna sommaren. Det är helt galet. Men idag ska allt det dära brytas. Bara för att solen skiner. Ska äta vattenmelon också. Fast det har jag i och för sig redan image473gjort en gång i "sommar". Vill gå i stan och väla med. Hoppas anna vill på de också! Ledig på Fredag igen. Ska bli så skönt, men såklart visar det åskmoln på väderkartan. Kuuuul! så då blir det inget solande inte. Och Fredde bara sover och sover. Snart ska jag till stranden med anna så jag e glad för det.
Snart börjar discon också. Och jag måste rapporter till Hassan att jag inte kan jobba till längre än 7 på måndagar. För discoträningen är ett måste. Idag får jag reda på om Aleks kan hänga med till Thailand. Hoppas, hoppas , hoppas. Längtar efter Thaialnd så mycket det är verkligen paradiset ! Nepp nu sk aja slå en pling till Anna och åka och handla vattenmelon oh jordgubbar sen blir det stranden, hur slutar dan då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback