jobba jobba joooobbaaa . .

skulle inte skriva blogg idag , hade ju inget roligt att skriva, men det blev så endå när jag skrev min lista på jobbet, allt som jag behövde spara pengar till. coh jag som skulle spara dem till annat. Äsh fredde duhsar endå och de lär han göra den närmaste halvtimmen också. Själv är man ren ohc fin NÄR MAN KOMMER!
Jo det är så här att Thailand har jag ju inte riktigt sparat klart till ännu. Sen måste jag spara till förhoppningsvis en campingutflykt till gotland nästa sommar, resa till makedonien, Bounce summer cmap, som jag bara måste till! Sen har vi alla resor fram och tillbaka till alla auditions jag ska på i sommar. För på Tasty ska jga inte jobba hela mitt liv. Det blir en hel del besparing det. Och jag som ville bo med fredde och shoppa ihjäl mig, får nog stryka dem två punkterna tills nästa sommar för då är nästa prioritering en lägenhet med älsklingen.

Fick nytt schema igår också. Ska jobba mån, tis, lör, sön och nån dag till men måste byta med någon. För att något viktgt händer denna veckan som jag rapporterar senare :) Hemlis!! Jo nu komme vi till det jag skulle säga egentligen att veckan efter v. 33 eller va det är, jobbar jag på söder på service, hihhi , vem kunde tro att jag skulle bli  "servitris" och veta så mycket om nötter . Måste komma och köpa kaka !

puss och kram skumbanan

image471


Kommentarer
Postat av: alice

jag har gjort de i photoshop bara. :)

Postat av: Elin

naw gullig kommentar, men hon är alldeles för snygg för jag ska kunna vara lik henne ;p haha. söta bilder du lägger upp på dig o din pojk! så söt är du tjejen..

2007-08-05 @ 22:28:55
URL: http://ejlinen.blogg.se
Postat av: Ellen

Hur fick du din vissningsbild stor ? Tack för svar !

2007-08-06 @ 21:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback