8 days later

Detta är salta cashew, detta med ost dett är inbakade jordfnötter, macadamia ost, och salt men råstade. säg dem nu du då, nene snäll snäll säg dem du igen. okej... detta är salta cashew, detta med ost detat är inbakade jordfnötter, macadamia ost, och salt men råstade., så nu är det din tur. nej snälla snäll säg igen igen. okej.Detta är salta cashew, detta med ost dett är inbakade jordfnötter, macadamia ost, och salt men råstade, nu du. OKEJ! magdalena ost och magadalena salt. hahaha - herre gud det är tjejnamn din idiot.

Vilken goa skratt man får på Tasty! Snart verkar det vara dags att slå ihop alla TH tjejerna igen. Igår ringde Tasty Anna "chefen" och fråga om ja kunde jobba på maxi, men ja hade redan jobbtider den dagen idag ringer hon igen och frågar om jag vill jobba 6-9 på maxi när jag jobbar 9-6 i söder. Herre gud , vi är inga robotar va tror dem. jag e helt slut nu. På lördag kommer det nog vara min skönaste lediga dag nånsin. Och på Fredag imorgon, bär det av hem till Anna på en liten avskedsfest. Längtar och så ska man ju till Tivoli med sitt VIP card! Ocoolt. detta mesta som klotras nu i min kalender är jobba jobba jobba. Har inte börjat kännas märkligt än iallfall när skoolorna har börjat. tack och lov så´slipper man helvetet. Maria är i Sthlm. På söndag flyttar Anna och då var det bara 4 små apor kvar! Städade precis hela lägenheten idag , jo som ni vet bor jag hos fredde nu :) ett litet tag fram över, iallafall. Det s´åg ut som skit. tndkräm va inrostat i vasken, mögel i sallads burken, flugor över hela vasken och papperskorjen bara vällde över, lät det gå 3 dagar för att se ifall Fredde tog de. Men det gick inte vägen. Har städat allt själv nu om han egentligen borde ha städat. Så nu får han sig en surprice när han kommer hem. Orkar inte skriva mer.... BORING!



Kommentarer
Postat av: aleks

haha , vad ofrächt !tur du håller ordning :)

2007-08-23 @ 21:12:45
Postat av: Anonym

haha alla nötter e ju rostade

2007-08-23 @ 21:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback