påsklov, tävling & massor med jobb

Svider skarpt mycket i mina ögon. jobbade fredan till 9, hem till miir med mamsen och käka med Anna & Aleks, 12.00 gick bussen till västerås, tävling till 11.00 , hemma 06.00 och jobbade 13.00 - 20.00 Hårt pass det! Meh man klagar inte. i söndes var det grillkväll, doften av sommaren, alldeles för mysigt, men kylan drog min inåt till kollonin istället. inte riiktigt sommar än, nej hade frösit på morgonen. Jobb, jobb för det mesta nu.  oj, jag har ju inte berättat om min nya köp. my pink mobil! köpte ny i fredes, e alldeles galen i den. Är bara tvungen att röra vid den var 5:e minut. Äch, inte riktigt så ofta kanske. Åh, mina linser klibbas i ögon, typ suddigt, är nog för trött. och ska upp vid 9 imorgon, börjar jobbet 10. Måste orka & jobba på! Sommaren och studenten, Costa Brava är snart här. får tänka på det så går säkert allt bra.

Kan inte bara tävlingsresultaten komma upp på dansundervisning, Vm mästaren i disco va domare, undra va hon satte på mig och maria, Ocoolt! haha ..Västeråstävlingen gick som en dans. Kom 1:a i singel star vuxna & 1:a i par guld/vuxna. Kunde inte gått bättre. grupp gick åt helvete, men det har också sina förklaringar! haha .. nej snart lär jag somna framför datorn. Påsklovet kommer att vara så segt, pga jobbet. dagarna brukar gå så fort.. men det är bara skönt att man hinner med dem och nu förstår man hur långa timmarna igentligen är.

Idag betaldes balen, bokat och klart. vem ska bli min bordspartner, tänk om det bli en snygging, eller en helt jävla nobody, och , ja vill sitta med Fredde ju, orättvist, meh kul med nya människor också! ska man dansa vals och såtn grejs ? isåfall kan jag. Gick på sånt tjaffs innan. Var faktikst skoj, fattar inet varför jag slutade. kunde ju inet ha en tjej som partner hela tiden. Carro & jag lixom hur skulle de se ut. haha . nejvi va bra. vann ju. Men små hade säkert varit kassa nu, Dem satte bara etta på oss för vi va så små och söta,. Shit efter påsklovet är det 5 v kvar till Costa Brava, herre guuud det kan inte stämma. 5 jävla veckor och så mycket ska vara klart i skolan. mm känner stressen redan nu. Vad ska jag packa med mig till spanien. kommer nog aldrig ha så stor pckning igen som jag kommer ha då. 5 bekini , 10 skor, 50 läppglans, haha nej men de ska bli skoj som fan att tralla runder barfota i sanden. helt oonderbaaaart! Sommaren är här om 2 månader. nästan den är redan på väg och det luktas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback