hemlängtan


Helt otroligt vad det ska planeras och sånt jobbigt, hur länge ska dem betsämma igentligen, 2 år till, 5 , 6 , 7 år till. Så jävla jobbiga. Gör det , gör så, glöm inte det, nu är det så! Jobbigare än nån annan. Asså jag håller på att ta mitt körkort, gå i skolan, dansar, har läxor och jobbar. Vad mer vill dem ? Dem pressar en så att man håller på att spy för fan ju , jävlaaar! Vill bara flytta til mamma igen, trivs inte här. Mår dåligt och svälter ihjäl. Får jag aneroxia så är det stället anledning till min död. Äter aldrig, glömmer + att det inte finns något. Pappa stressar mig så jag lever utan för min kropp och mamma lever i den ÅT MIG! Det låter skoj va , att ngn annan styr ens liv, skönt, mm att man inte får fatta sina egna beslut. Jag är inte 10 längre, var ett tag sen sist. Jag kan och jag VET själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback