Fredag , helgens tidpunkt

Minuterna har visst sina egna liv. Dem var mycket längre än jag trodde. Denna veckan har gått ganska fort, alla läxor som har påskyndat den och stressat veckan tills att bli Fredag. Bara för Nina fyller år 18 år idag. GRATTIS! Ikväll bär det av till Elineberg på 18 års fest, blir en jäkla massa röj säkert, Måste öppna helgen med något skojigt. För lördag , söndag är det jobba som gäller. Och dagens morgon startar med ett Filosofiprov. Roligt värre ? Men imorgon har även Elin sin tjejmidda me en massa töser på slöttshöjden. Arom efter? haha , asså utan att överdriva, jag har 8 :- på mitt kort och 0:- i min börs, herre gud, har aldirg varit så fattig. Men jag deppar inte för det, becauseeeee lön på Onsdag !

Igår var jag med Maria på Friskis "aktiv ungdom" Carro , Anna skippade träning och satt hemma och lät hg, väva sig om deras kroppar. ioch för sig drack jag upp en hel läsk igår, UTAN ÅNGEST, inte illa det inte. sen käka jag kebab på kvällen, inte illa det iheller. Äch, det är bara ibland bara ... Iallafall tillbaka till gårdagens träningen på friskis. Ska ha uppvisning på skolan och sundspärlan (våravslutning DH) Så har gjort hela första låten och nästan hela andra. Amazing! Våra tankar bara flöt på. igår  hade jag sån jävla träningsvärk i magen, idag har det gått över tilll nackfanskapet istället. Måste ha sovit fel, eller så nita fredde mig när jag sov, neh var nog det med fel sovande som var rätt. Ska ner till Ga nu och ta 6:an upp till skolan, skriva prov och nöta sönder hjärnan, sen lär det bli en tupplur. GLASSSSSIIITT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback