det där

112904-183

Det var länge sen jag kände det där riktiga djupa och äkta ruset, att jag verkligen vill och kan. Att jag älskar det.
Hon får mig att se mig själv, att veta och vilja det. du är min förebild
Du gör allt som det ska vara. Precis så som jag själv hade velat genomföra det.
åh vad jag vill. Vill så mycket in på Balettakademin.
Vill inget hellre, Att komma in där, dansa varje dag och få uppleve min högsta önskan .
Men det hade varit för bra för att vara sant. Jag kommer aldrig , aldrig att ge upp. jag vet att jag har många konkurrenter men många har också mig som en, en chans har man. Det har alla inklusive jag.
Snälla gud låt min dröm gå i uppfyllan , allt skulle gå mig vägen då. Om dem bara öppnade sina dörrar av kunskaper för mig. Jag längtar tills proveckorna.
Jag ska minnas doftan av deras salar resten av mitt liv.
Vet inte om det egentligen är så bra att ha en dröm. Men hur hade det varit utan en ?
Då skulle man inte alltid hoppats och trott utan levt livets egna väg och låtit ödet bestämma. Men jag älskar att drömma ..

Kommentarer
Postat av: Caroline

så bra du har skrivit! blir alldelses lycklig :D hoppas att du kommer in, du har en stor chans tirre! älskar dig

2007-04-16 @ 21:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback