bara för idag . .

Just nu känner jag mig mer än nånsin stressad, det är som ett rus i kroppen som bara vill tränga sig ut ur cellerna och skrika, och typ försvinna i en annan värld, så mycket skolan pressar en. Men egentligen har man det så himla bra. Det är helt sjukt så mycket vi har att göra nu innan studenten, helt galet mycket. till tors har jag redovisning, inte så farligt, på fredag har jag prov i filosofi. Nästa vecka har jag ett fett NV prov och ska lämna in Cv och ett personligt brev till Svenskan. Sen ska två fördjupningsuppgifter vara inlämnade i filosifo och psykologi. Jag orkar inte längre asså, är så jävla less på skolan. fuck skolan säger jag bara. Dem tar kål på mig. Plus utöver alla dem timmarna jag går i skolan ska jag jobba, körskolan och dansa + all annan träning och alla läxor. Men fick ett leende på läpparna efter beskedet MVG i projektarbete.
soo long . . .

Okej, talang, talang, visste inte att jag hade sånna talanger i släkten, Jasmin din röst e underbaar. riktigt bra. Nya Idol vinnaren, jadåå ! och så var det det där med dansen, skulle ju inte med till Sm, 1. har jobb, 2. har inte råd, 3. är inte redo för högsta klassen. Så mailar Rebecka, och får svar idag. Att man måste betala avgiften till tävlingen endå. E dem helt jävla dumma? Tror jag betalar 650 kronor när jag inte ens ska med. Eh nej ? ser det ut som att jag har guldfickor? haha gissa vad som hände inatt. kl. 3 exakt alkolisten , tantan kom ner och banka på vår dörr och plinga som en idiot. Bad om att få låna toa för hon var ute låst, :/ helt blåst. Hur fan låser man sig ute själv? Väckte mig, plus att pappa hades agt att hon dött. så dyker hon upp så mitt inatten, blev as rädd trodde det var hennes ande som kom. Helt sceary. . .

Vilken utskällning idag på dansen, - ni e långt back - det har ni sgat sen vi börja - ne får max va 2.30 , åh snälla man gör inte en dans 2 månader innan uppträdet, då glömmer mans tegen ju, snälla. jag vet vad jag gör. Hatar när dem ska rätta så, kan lägga upp min planering själv, har jag någång misslyckats. Blir dansuppträde 28-29/5 i skolan. Kom och kolla blir en rediii föreställning, skulle vi inte bli klara tills dess lixom , får inte glömma danseran i Costa Brava, joooooo det får jag , haha för då skiter jag i skolan. och betygen är redan satta , hahaha.

Klassfest nästa fredag igen ? i hope. . Kanske kan haka på då också, fast har ju jobb och grrejer, måste orka med. Tror jag blivit nykterist nu , mår illa av bara tanken på sprit, Shit har hitatt mina nya favorit låtar,
♦ big daddy - get on the floor,
♦ nic cannon feat ying yang twins - get crunc shorty
♦ brandin Jay - free 2 day
♦ ray J feat fat joe - keep sweating
Diskuterades låtar fram och tillbaka idag vilka som skulle spelas på flaket på studenten. haaha, blev en massa skratt när Carro började sjunga på - fångad av en stormvind, natt och dá. guud, nej caro !Ska hoppa på min snygge cykel och möta Maria på macken och cykla till träning , få lite röv sevtt så e jag igång., haha . Var e musiken , HÖJ !


Kommentarer
Postat av: mirre

HAHA, sikket roligt inlägg <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback