helgen

<3
helt underbart slapp. Men endå haft en stressklump i halsen som trängt ner i hela magen och surrat runder där under hela dagarna pga av musikalen som ska bli färdig innan julovet. Men de blir väl säkert bra i slutänden. FAN! ville ju att den där kingtjongaren på Idol skulle gå vidare :/ han va bäst,  hela helgen har ja umgåtts med den viktigaste människan i mitt liv. fredrik ♥ älskar dig så mycket..

Sitter och skriver på labben nu som ska va inlämnad imorgon.
tråkigt värre, ingen höjdare! såg modevisningen i lärdes också den va konon. trodde den skulle va B. men blev inte då :P
 Måste fortsätta på labben nu.

Älskar dig bauta mycket fredde. du är stjärnan i mitt liv, trots att vi bråkar och "slåss" ibland så älskar jag dig mer än igår och mindre än imorgon. Kan nte leva utan dig, du e det jag lever för. <3
i love you big time,

When I first saw you, I already knew
There was something inside of you
Something I thought that I would never find
Angel of mine

I look at you, lookin' at me
Now I know why they say, the best things are free
I'm gonna love you boy, you are so fine
Angel of mine
How you changed my world you'll never know
I'm different now, you helped me grow

You came into my life, sent from above
When I lost all hope, you showed me love
I'm checkin' for you boy, you're right on time
Angel of mine

Nothing means more to me than what we share
No one in this whole world can ever compare
Last night, the way you moved is still on my mind
Angel of Mine
What you mean to me you'll never know
Deep inside, I need to show


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback