ja har blivit med cykel !

Jag har blivit med cykel, cyklade hela dan i lördes blev de cykling med Maria, till träningen, tillbaka, in till stan (tasty house) såklart! hem igen! mkt motion de, mkt fett förbränning jajjemeen.  älskar att va me dig maria, du e min bästaste bästa kompis ♥ ska alltid va din bästaste bästa.

i söndes umgicks ja med min mamsing, som ja inte gör så ofta nu för tiden, vill inte va i Ausås, känns lixom inte som hemma :( tyvärr. luktar kossa för mycket där, men älskar min mamma mest i världen endå. Va på familja också. fint faktiskt, hittade en nice tröja på cubus, men hade noll pengar så fick skiiita i den. ska endå shoppa ihjäl mig i Thailand, bara 2 dagar kvar nu. längtar skit mycket !!

Ska bli skönt att slippa allt stress här hemma. Men vill ju inet missa musikalen.

KUL imorgon börjar man 11.45 men ska up 8.00 för har körtid 9.00. YES! skoj. hell no! jaja ska till apoteket och fixa de sista till Tahiland imorgon endå. kan göra de då efter 10. sen ska ja fika med mamsen. ♥ Idag ska de storhandlas på Tasty House. Som ja ska ha till flyget, 12 timmar you know.

Längtar tills 2 v värme med dig älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback