ute och kör bil

Sextio Sjuttio motern låter som en sportbil fast det är den inte och där kommer hon gåendes
och hon är så stolt men fan va knäpp hon är när hon är full ojojoj 110 polisen är ett jävla pack
sjöng vi och gungade i publiken sådärja 80 igen för mig för jag kör ju alltid 10 km/h för fort annars
går det alldeles för långsamt när man är så stressad som jag är nu där är danshuset oj 60 nu polisen
kanske står i närheten som den gången då jag körde från Impuls efter dansen och de stoppade mig i hälsobacken för att kolla mitt körkort och då plötsligt börjar hon prata om någon lucka och om att det är december imorgon shit det var rött och jag hann inte stanna för de som skulle gå över gatan och det
kunde verkligen gått illa men som tur är så är jag bäst på att köra bil och det får mig att tänka på den
gången jag körde utanför en kompis hus och en katt sprang ut rakt framför bilen och jag fick tvärbromsa tack och lov att det inte hände något usch vad det luktar avgaser det måste vara bilen
framför som stinker precis som i Thailand är inte det Johan från mellanstadiet gud vad stor han har blivit och snygg shit det var nära ögat att jag körde in i baken på bilen framför nu måste jag skärpa mig innan jag kör av vägen shit jävla mås där höll jag på att köra av vägen åh mitt hjärta va rädd jag blev vilken fin dag de e förresten så här flummig dag när jag funderar på vad Emma gjorde den dagen vid dammen när hon hoppade i och nu undrar man är det varmt att bada så här års oj där kom den bilen från ingenstans nu borde jag ta en paus.


Skrivet av:
Martin Toft Möllerberg, Anna Da Silva, Linn Nejdebring, Caroline Björklund, Therese Norén & Nathalie Magnusson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback