maria


jag har ringt danshuset, men dem har inte svarat :/ ska försöka ringa dem ingen spelade in på deras telefonsvarare . hoppas de funkar! klart att ja kna lägga ut pengar, men när ska de va betalt?
saknar dig bauta mycket så du vet. När du kommer hem får de börja hårdtränas på friskis, efter alla dina milkshake och kakor. haha. älskar dig jätte mycket
du måste komma hem. saknar dig. ♥ Idag ska jag och Anna till tivoli. First time !! hihi ska bli skit kul.
Du får hänga med ut när du kommer hem om du har pengar över.
älskar dig dig dig dig min miiree, /Allways your Tirre

Kommentarer
Postat av: din mirre :D

heeej .. jaa åh saknar dig också riktigt mycket, de ska väl va betalt nu någon gång så bara skynda på :) ja, vi måste börja träna, men hörre duuuu, jag har gått ner 3 kg här, hehe! inget träna bort kakor här inte! ska snart till ett badland :D weeei.. är i pattaya nu, skriv till mig på lunar så snackar vi där, det är lättare! jag börjar bli lite passande till jul nu! en pepparkaka ;P jag har en jätte fin klänning och en fin topp :D hihi! du ska få se sen, vi ska va direkt när ja kommer hem så du vet, do NOT plan anything!! alright. i love you so much! saknar dig extremt.. jag ska ha nya singel kläder, måste fixa på dom också. hehe! åh vad ja längtar hem till vardagen! hoppas ni har den bra. dansa inte för mycket så du tänker på mig! /din mirris

2006-12-18 @ 04:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback