L Ö RDA G


fla


 
Efter att Aleks och Carro♥ kutat ut från min dörr med hjärtat i halsen träffade jag Carro i
stan efter att vatt en runda hem om typ. kl.3 för att shoppa på H&M. Ska hitta jacka,
blir de någon eller får jag frysa resten av vintern. who knows!
Tiires kap
? svart skjorta
?Randig polo
Gick runder till 4 när allt stängde en Lördag, va jätte mycigt när de började bli mörk
och godispåsen prasslade i våra händer. SHIT bussen går 16.25 oh no. stress och sildes åt.
cyklade hem tll pappsen och lämnade mina köp. Sen cyklade vi till Ala (faster) med Mec på pakethållaren. 40 års fest. Det blev ju lyckat de.  Efter 2 timmars firande blev tirres
ögonlock trötta och behövde strecha. Så hon åkte hem till fredde♥ och kollade
Harry Potter och somnade bättre än någonsin på länge. Kan inte somna bättre i
någon annans famn än Din.

?                                       ?                                     ?                                     ?                                      ?                                  ?

Jag vet att du sover känner värmen från din hud bara lukten gör mej svag
men jag vågar inte väcka dej nu
Jag skulle ge dej allting du pekar på men bara när du inte hör vågar jag säga så
Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor jag kan inte ens stå
när du inte ser på och genomskinlig grå blir jag utan dina andetag

Min klocka har stannat under dina ögonlock fladdrar drömmarna förbi
inuti är du fjäderlätt och vit. Och utan ett ljud mitt hjärta i din hand har jag tappat bort mitt språk
det fastnar i ditt hår
Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor jag kan inte ens stå när du inte ser på
och färglös som en tår blir jag utan dina andetag
Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor jag kan inte ens stå
om du inte ser på och genomskinlig grå vad vore jag utan dina andetag

Vad vore jag
utan dina andetag

?                                       ?                                     ?                                     ?                                      ?                                  ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback