2 0 0 5

Nu är klockan 00:16 jag går upp för att jag inte kan sova och jag kan inte sova på grund av att jag tänker på dig.. Jag tänker på hur mycket jag älskar dig och hur mycket du betyder för mig. jag hoppas att när folk frågar mig, är du tillsammans med Tess igen så hoppas jag att jag kan säga ja. Och inte jag vet inte riktigt än. Dessa orden borde skrivas i guld när jag skriver det till dig JAG ÄLSKAR DIG TERESE NOREN jag kommer alltid att älska dig och det vet du om Tess.. d va länge sen någon av oss skrev en sån här text såå jag skriver en till dig nu Babe.. du Terese är min ängel och min älskade.. jag har aldrig haft en bättre flickvän.. vi är underbara tillsammans och vi är 1. jag ljuger inte om jag säger att vi är det perfekta paret.. verkligen.. vi är BÄST tillsammans helt enkelt.. om vi en dag får barn eller så.. så hoppas jag att mina barn får dina ögon och ditt leende.. dina ögon och ditt leende är verkligen något du kan skryta med älskling...jag tänker på dig. Du borde bo i min famn.. det duger inte med att du går runt i mitt huvud varje dag flera timmar om dagen.. du borde vara här hos mig Babe och det är hela tiden.. för det jag känner för dig kan ingen känna.. för jag har blivit kär i en ängel ..och den ängeln är du Tess. jag kommer skydda dig mot allt ont jag kan. Och hålla om dig när du behöver det.. jag vet att gud gav mig dig för att jag skulle bli älskad av dig och älska dig.♥


/din Fredrik
?
Tack för dem orden, ingen har någonsin gett mig några finare.
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback